WOW!!

try la click =)

Wednesday, March 3, 2010

arghhhh!!!!

Cam #$%&#@!#$%!!!!!bengong!!!Astagfirullahalazim..ngucap2..aku mrh tol la ngn org cmni..gna brg org pastu xjaga lek lok..da org bg pinjam,jg la leklok bodoh!!!haaa..kan da terkeluar 2..aku mrh sgt2,tp aku xtao nk mrh kt sape..xtao sape yg sebenarnye guna beskal aku,pastu rosakkan plak..bengong kan??!!!!da aku panas2 2,aku ckp2 org len plak nyampuk ckp xleh nk mrh kn sape cz da letak beskal cm2 jer mang la org guna..lagi la aku panas..mcm salahkn aku plak!!!!aku bkn nk mrhkn org yg kasi pinjamkn beskal aku tu,tp nk mrh kn sape yg guna beskal aku pastu xjaga lek lok..aku bkn men ag jg lek lok..beskal xpnh jatuh ag,xde calar2..pastu c bodoh mane ntah gna beskal aku smpai jth..kulit ke mnde ntah yg tutup pelana tu pom koyak!!!agak teruk la beskal aku jatuh td..calar2 plak 2..bodoh!!!!!!!!!!!!!!!da la xmntk maaf,bengong!!!aku xkire,aku nk tao jgk sape yg gna n jatuhkn beskal aku tuh!!!pndai2 r gnti kulit pelana br!!!!nk dptkn kulit pelana br,bknnye free..klu harga singgit pom aku berkira ngn makhluk yg jatuhkn beskal aku pastu xreti2 nk mntk maaf!!!!!BENGONG!!!!

No comments: