WOW!!

try la click =)

Sunday, February 14, 2010

hari ini dalam sejarah..

tajuk post tak bley blah hehe..da lame giler aku xtulis blog nih..blog kna block!!!huh..pape ntah..ni pom aku merajinkn diri g balsis utk tulis blog nih..klu x,koma blog aku nih..
bkn sal ni aku nk citer sbnrnye..aku nk citer pengalaman aku mase kt umah my chup ngeeee...
30-31 jan,aku g mlake..bertandang ke uma my chup..best duk umah dia hehe..xdpt d sangkal ,aku malu2 ag mase d umah my chup huhu..mlm 2 plak,umah nenek dia de wt mkn2 plak..aku kna la ikot skali..glerr ah..maluuuuuu...de sdare dia tnye bile nk tunang la,nk kawen la..jwpn plg slmat...bile da abes blajar..insyaallah hehe..tp 2 pengalaman paling berharga la sbb berpeluang knl family my chup..dorg sume ok..peramah sume2nye..aku pom xrase janggal d kelilingi dorg sume..mkn mlm 2 pom konyang hehe..tp 2 la,aku je yg malu2 huhu..aku hrp family my chup 2 x anggap aku sombong huhu..
 
on d way nk blk umah 2,ayah my chup smpat benti kt funfair..si amri adik bongsu my chup nk nek kete api hehe..aku pom amek kesempatan jln2 kt funfair 2..cuci mate tgk bear yg besar2 hehe.

 wif angah n mama my chup


my hero..real superhero

mmuuaahhh superman hehe
pagi sok nye,awal2 ag aku bangun ( x awal pom,tipu2 hehe ) setelah terdengar bunyi org sibok siap2 nk kuar..aku yg mamai terus amek towel g mndi hehe..upe2nye,dorg sume siap2 nk g pntai puteri..so,aku ikott je la ngeeee...

gmbr d sekitar pantai puteri :

 
 

klu nk tao citer lebey,tgu my chup tulis k hehe..
tlg ye abg..syg xtao nk tulis pe hehe..

No comments: