WOW!!

try la click =)

Monday, February 22, 2010

cuti- cuti malaysia 2

yepy!!!pagi ni xde kelas,best hehe..lect soh g library,tp aku duk dpn library je hehe..lepak kt lam jtp..tenet laju + bley bkk blog..nk smbung citer sal kt mlake nih hehe..

mlm 2 aku ngn bush tidoq umah my chup..mlm 2 jgk,kitorg  ngn family my chup g mkn ikan bakau..sdp tol mknn mlm 2..kenyang gler hehe..pas mkn2 plak,ayah my chup bwk pegi jln2 kt taman rempah river cruise..aku lupe name tmpt 2 sebenarnye,pastu aku tnye c anip adik my chup td hehe..lepak2 kt sane jap..pastu kitorg n adik my chup,c amri nek eye of mlake..best hehe..pemandangan yg cntik hehe..enjoy~

 
cian plak aku tgk my chup ni hehe..terkepit hehe
 
 dushh!!!

 
my chup tgk pe ntah hehe

last pic..thanks 2 bush coz jd cameragirl utk kami hehe


banyak gmbr aku ngan my chup je hak3..hmm..pas 2,kitorg pom blk umah..da kenyang2,sume pom zzzzz..

angh!!bgn angah!!!angah!!!angah!!!tokojut aku..tgk2 jam da kul 8 lebey da,,gler ahh..aku xsedar langsung..nasib bek  c amri jerit2 panggil angah..klu x,ntah kul bape aku bgn..eee da la tdo umah bakal mak mertua,bgn lewat plak..kang kna reject br tao huhu..da siap2 bgn muke gosok gg sume,aku masok dapur,tlg ma my chup masak utk breakfast..masok dapur je,ma my chup tnye aku..bley masak mee goreng,wan?.aku dengan yakin nye jwb,owh bleh2..hehe tp aku duk dpn kuali 2 tunggu arahan dr ma my chup je hehe..
 "wan..da bley masuk sayur da..wan da bley masuk tu..wan da bley masuk niii.."hehe
ktang ktung ktang ktung kt dapur lam setengah jam,siap da kitorg msk hehe..best mee goreng 2 hehe..

then,lam kul 12 lebey cm2,kitorg pom berangkat utk g window shopping seterusnye g melaka sentral utk bli tket blk..ma my chup n c anip anta kitorg kt jusco..jln2 lam 2 je la..aku de usha kasut sukan jgk..giler ahhh..de 1 kasut sukan 2,aku tertarik sgt2,smart tol..tp...harga rm300 lebey huhu..aku xbli la huhu..so,window shopping je la..window2 pom,aku de bli bj jgk hehe..murah je pom~

 
 sempat ag bergmb??isyhh

  
 suar 2 sesuai utk janda la abg hihi

 
sengal~..suar wane pink!!xbley blah haha

my chup la 2 soh try suar 2..tp nmpk cam cntik plak klu sesuai ngan bj haha..pape ntah..bj 2 je yg aku bli,suar wane pink yg cntik 2 aku xbli pom hehe..

tket blk batu pahat kul7 mlm..b4 blk,g jln2 dlu kt melaka sentral....pastu g bli kasut sukan kt al ikhsan(betul ntah aku eja hehe)kt luar mlake sentral..n then,tepat kol7 mlm,aku ngn bush pom bertolak blk ke batu pahat..

sedey tinggalkn my chup huhu ( poyo ko!!)..kesimpulannye,mang best g mlake ai2..pengalaman paling best bg aku ialah tolong ma my chup msk kot hihi..

to my chup,thanks again cz sgp lyn krenah aku yg ngade2 ni slame 2 ai aku kt mlake 2..haaa..aku da bape kali da smpai mlake,da knl family my chup..my chup plak????bile nk g klntn??hihi..asenye t nk masok minang br dia g klntn kot..ngeee


No comments: