WOW!!

try la click =)

Tuesday, January 5, 2010

bape banyakkkkk surprise da...

1st at all,aku nk ucap trime kasih bebanyak kt my chup sbb menghidupkan blog ni mase cuti ai2..klu x,kompem blog aku nih koma sbln lebey hehe..thanks ye abg gemokk hehe..bape byk surprise daaa hehe..kang ni pom klu abg ase nk post pape lam blog nih,bley jerk =)..pe yg my chup post 2 xde la hot sgt pom hehe =P...bg la yg ag hot k?hehe
 
 
~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~
************************************************************
8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~8~


2010...
ai ni da 05/01/10..cam da terlambat je nk wish hepi new year..xkesah la,aku nk wish jgk hehe..
HEPI NEW YEAR sume!!!
say bye2 2 belasan tahun n say hai2  2 puluhan plak kuang3..umo aku pom da masokkk 20 tahun..da bley kawen da ni (haha gatal!!)..nk masak pom xpndai,de ati nk kawen.bile umo da puluhan ni,trase len gler ngan mase umo belasan..da la aku ni xmatang(my chup la ckp hehe),prangai cam bdk2 plak 2,cam xsesuai je ngan umo aku..tp nk wt cmne kan,da aku cam ni..aku bahagia ngan diri aku..aku hrp,sesape je pom bahagia jgk ngan diri aku ni hehe..
 

bahagia gler aku..lompat2 plak..hehe
 
klu nk tibe je thn br,msti bnda yg slalu dsebut2 ialh sal azam thn baru kan?new year ngan azam mang xpat dpisahkan ag..azam aku thn ni?haaa..azam aku bese je..nk blaja sunggOh2..yg menariknye sal azam aku 1 ag nih,tiap2 thn dr f1 smpai la ni aku mang berazam sal ni..wajib la berazam sal nih haha..poyo gler..aku xpnh bg tao sape2 pom sblm ni..jeng3 hehe..aku jus nk hilangkan jeragat kt muke aku je sbnrnye hehe..jeragat kt muke aku teruk gler huhu..kdg2 cam xde keyakinan diri je bile nk berdepan ngan org rmai dsbbkan jragat kt muke aku nih huhu..mcm2 da aku gune,tp,muke aku still je cm2 huhu..da bratus2 abes..sedey kan..hope t,jeragat kt muke aku ni,hilang la..ntah ble ntah bley hilang..(mode sedey hehe)
 
stakat ni je kot aku nk merepek lam post ni..t klu aku rjn,mlm2 kang aku post plak hehe..

No comments: