WOW!!

try la click =)

Sunday, January 17, 2010

adnan semp-it : d mane ade kemahuan,d c2 ade highway

Sinopsis:

 

story sal Adnan atau lebih dikenali sebagai Nan Sempit di kalangan rakan-rakannya .Adnan slalu lepak bersama Macha, abang saudaranya merangkap tempat dia meluahkan rasa hati. Dia tgl di Kuala Lumpur dan bekerja sebagai mat despacth di sebuah syarikat swasta dan menyimpan perasaan pada bosnya,Nadia. 

Nadia  d lahirkan dlm family yg mewah dan stabil dlm kerjayanya. Nadia sering d temani PA nya Wawa.Wawa adlh girlfrens kpd Bobby yg juga menjadi sahabat pada Adnan. Nadia pernah kecewa akibat putus cinta, menyebabkan Nadia susah dan takut utk b'cinta lagi. Sehinggalah pada suatu hari, rakan-rakannya merancang untuk membuat “reunion party”. Pada mulanya Nadia kurang bersetuju, tetapi Nadia disindir enggan pergi ke reunion tersebut kerana malu  tiada teman lelaki. Nadia tercabar dan kebetulan Adnan  berada di pjbtnya lalu c Nadia terus menarik Adnan dan terus memperkenalkan Adnan adalah teman lelakinya. Adnan terus pengsan.. hahaha.
.
Sejak peristiwa itu,pelbagai cerita  yang berlaku antara mereka sehinggalah pada satu hari Nadia cedera akibat diserang sekumpulan remaja dan dia telah diselamatkan oleh Adnan. Nadia mula menyimpan perasaaan pada Adnan. W/bagaimanapun Nadia x pernah mengabaikan kerjayanya sehinggalah Nadia telah mendapat tender kontrak besar dari Datuk Harun .mase meeting 2 la c nadia ni jpe ngan Jofri. Jofri adalah rakan Nadia ketika di kolej. Jofri menyimpan hasrat dendam pada Adnan untuk memiliki Nadia dan bersubahat dengan Zack bagi membantu rancangannya memisahkan Adnan dan Nadia selain ingin mendapat tender Datuk Harun.

Namun, Nadia dan Adnan semakin mesra, Nadia berjinak-jinak  dengan dunia Adnan sebagai seorang mat rempit dengan niat "sengaja aku berjinak2 dengan dunia adnan untuk mengenali Adnan dengan lebih mendalam kerana ...." hehe..memandai je aku...so, c Nadia ni sgt teruja, sehinggalh satu kejadian berlaku d mana Zack telah cuba amek kesempatan pada Nadia dan Adnan menyerang sehingga menyebabkan pergaduhan besar. Nadia mula merasa tidak selesa serta memarahi Adnan dan semenjak kejadian itu Nadia mula rasa benci pada Adnan. Nadia mengambil keputusan untuk memecat Adnan selain memaki dan menghina Adnan. 

Jofri mengambil kesempatan itu untuk menenang dan menceriakan Nadia dengan harapan Nadia jatuh ke tangannya. Namun,segalanya terbongkar apabila Adnan mengetahui Jofri dan Zack bersubahat merancang segalanya selepas Jofri mengupah Zack merompak bag laptop yang mengandungi pelbagai proposal dan dokumen penting untuk tender Datuk Harun. Nadia menyesal mengenali Jofri. Nadia cuba memandang Adnan tetapi Adnan tidak mengendahkannya dan  berlalu pergi.

Apakah kesudahannya? korang poi la tgk sndiri hak3

No comments: