WOW!!

try la click =)

Thursday, December 3, 2009

surprise for 2nd time..hahaha

slamat tengahari..aku br bgun tdo..prot lapar r..huhuh..mlm td dak wann oppsss!!! silap...mlm td si minah suh aku tulis byk2 dlm blog ni..die ckp nnt naik cuti die nk bace..so arini aku nk tulis la lg..hehehe..best gak ngata org..tp org tu xtau ek..hahaha..

so..arini aku nk mengomel sal pe ek..emmmmmmm..sal dri aku ok x??..ala.bkn korg leh jwb pn soklan aku kalo aku tny..hahaha...xpe..aku nk cite sal aku..hehe...

arakian kisah brmula...hahaha..poyo lg r mat..kuakuakua..ok..cmni..aku ni ank 1st dr 5 bradik..name aku mohd haffiz bin zaini..jap2..aku nk kgsi sumtin..ape yg spesel sgt bg aku ngan name aku n adek2 aku ni??..kalo nk tau..sume name adek2 aku trmsuk aku ade huruf "f" yg brdouble..:haffiz,fiffy,haniff,hanaffi n haffiq..ni la name2 adek2 aku..hehe..

aku duk kt mlka..dr kecik smpi skrg ni mmg mlka tu je la umah aku..xpndah mane2 pn..hehe..aku kre rapat la ngan parent aku..ngan ayah aku (encik zaini b. zakaria) n ngan mama aku (puan nyaros bt abu bakar)..rmai gak la mber2 aku cakap parent aku ni sempoi..aku pn xtau r sempoi cmne sbb aku pn pnah gak kene hayun ngan belangkung ngan diorg..senjata utama mak aku ble blangkung aku dlu adalah "hanger baju"..abes pecah patah hanger tu aku kena sesah..korg bayangkn la kalo ari2 aku kene sesah..abes sume hanger kat umah aku tu hancur..last2 mak bapak aku jugak la yg kene beli lg..hahahaha..tp cmne pn aku kene sesah..aku ttp syg kat ayah ngan mama aku..hihihi

aku ade 1 gmbar nk tnjuk kt korg..gmbr ni mase aku umur 8 taun kalo xsilap..ms tu aku darjah 2 Punai kat Skola Keb Tengkera 1..pagi2 nk gi skola pn mak aku sempat amek gmbar aku..hahahaha



ok la..aku rs cukup r stakat ni..hehe..aku pn nk mandi..sbb aku da bau mkanan yg mak aku masak..ms utk makan plak pasni..hahahaha...nnt aku stori r lg..kalo bosan citer ni sorry r..korg marah r kat minah tu..sbb die r yg suruh aku tulis byk2 dlm blog ni..hahaha..adioz..babai...:-)

No comments: