WOW!!

try la click =)

Tuesday, November 17, 2009

susah toL..aisyh..

tenet slow la huhu..nk upload gmbr pom xbley..lam post b4 dis kan aku ckp nk story mory sal some1 spesel,tp xpat la..aku ngatkan nk uploadkan gmbr dia skali br best hehe...hmm..sejokkk toL mlm ni..ptg td ujn lagi..bley d katakn tiap2 ptg ujan,n bley d katakan jgk,tiap2 ptg la aku tdO kuang3...sejOk2,tdO la best..nk wt pe ag..kang ni aku tgh lyn lagu jer..dgr lagu smbil nyanyi( w/pom suara xsdp hehe )..nk msj ngan my chup lak,dia ngah study..sok ptg dia exam..gudluck taO!!!!so,tersadai la diriku ni sensorg di atas katil beralaskn cdr yg br d basuh..(masih wangi ag baunye hehe)..yg membuatkan nafsuku utk baring dan terus terlena membuak2..kuang3...tp mlm masih mude,byk lagi tgjwb yg belum aku selesaikn..( ape ntah aku ngarut ni huhu )

aku tgh lyn lagu2 indie ni,so aku nk kongsi lirik2 lagu indie yg aku suke dgr la hehe..(xde keje)

Bittersweet  - Capital E
 

When I’m crying, You laughing,
You think that it has all been decided,
But it’s all coming back to you,
You never realize,
You think it’s alright.
You say I can’t swim, but your drowning,
You think that it’s all is been decided,
But you still hiding in your shoes,
You never try to walk,
You think it’s alright.
Cause the days are coming early,
The sun is shining clearly,
We need a ride, To travel fast,
Just don’t deny , Break the ice,
World’s becoming lonely,
When pride just can’t be print,
I can’t decide.
You say I can’t swim, But your drowning,
You think that it’s all is been decided,
But you still hiding in your shoes,
You never try to walk,
You think it’s alright.
Cause the days are coming early,
The sun is shining clearly,
We need a ride, To travel fast,
Just don’t deny, Break the ice,
World’s becoming lonely,
When pride just can’t be print,
I can’t decide.
Cause the days are coming early,
The sun is shining clearly,
We need a ride, To travel fast,
Just don’t deny, Break the ice,
World’s becoming lonely,
When pride just can’t be print,
I can’t decide.


 Bliz – Mimpi Yang Mati

Tak sengaja genggamanku terbuka
Lantas ku gapai bintang yang berjuta
Bintang yang kuimpikan menerangi
Takkan kubiarkan berlalu pergi
Andai benar kau menjadi milikku
Mencintaimu menjadi sumpahku
Namun jika hadirmu satu mimpi
Aku rela tidur sepanjang hari
c/o : Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati
Genggaman tanganku terbuka sepi
Mendambar dirimu satu ilusi
Bintang yang kugapai tak berpanjangan
Hadirmu di dunia hanya pinjaman
Kutunggu mentari di hujung siang
Tak kusangka awan hitam menjelang
Sumpahku jadi tak pasti
Nyatalah mimpi, mimpi yang mati

butterfingers -Terus Terang

1 2 3 4
Isnin Sampai Jumaat
Wang Ringgit Boleh Dicari
Tapi Mana Nak Sama
Dengan Kau Seorang
Yang Suka Berterus Terang
Hanya Kau Yang Ku Sayang
1 2 3 4
Siapa Cepat Dia Dapat
Kalau Sakit Makan Ubat
Tapi Mana Nak Sama
Dengan Kau Seorang
Yang Suka Berterus Terang
Hanya Kau Yang Ku Sayang
Yang Ku Sayang
Hati Riang
Jiwa Tenang
Daku Senang
Terus Terang
Semakin Susah Nak Menjadi
Seseorang Masa Kini
Tapi Saya Tak Peduli
Janji Hati Yang Riang
Dengan Kau Seorang
Yang Suka Berterus Terang
Hanya Kau Yang Ku Sayang
Dengan Kau Seorang
Yang Suka Berterus Terang
Hanya Kau Yang Ku Sayang
Yang Ku Sayang
Hati Riang
Jiwa Tenang
Daku Senang
Terus Terang


butterfingers - Mati Hidup Kembali



Jalan raya terlampau sunyi
Untuk ku terus bermimpi
Mataku belum mengantuk lagi
Bawa ke mana sahaja kupergi
Tunjukkan ku bulan gerhana
Tiada siapa nak kujumpa
Pendirian tiada kusangka
Tak mengapa oh tak mengapa
Malam semalam gundah gulana
Hari ini hari mulia
Tak pernah daku rasa begini
Seperti mati hidup kembali
Bawakan kuhilang dari ingatan
Hari ini sehingga esok
Tak pernah daku rasa begini
Seperti mati hidup kembali
Agar sepenuh dengan pendirian
Kucapai sebelah tangan
Sebalik awan ada cahaya
Bercahayalah selamanya
Daku tertawa seorang diri
Darah yang mengalir terhenti
Fikiranku melayang-layang
Tiada siapa yang perasan

butterfingers -maharani

Mereka kata ku gila
Lagilah aku suka
Otakku geliga
Fikiran luar biasa

Mereka kata ku samseng
Tapi ku tak ambil pusing
Pedulikan semua
Fikir apa yang penting

Jangan percaya kata mereka
Sudah ku kenal pasti
Kau pujaan hati
Cinta sejati memang boleh dibeli
Tapi tak mungkin ditukar ganti
Akan ku taati Maharani

Mereka kata ku tipu
Tapi ku tak meniru
Mereka semua pemburu
Pemburu yang cemburu

Semua tuduhan fitnah belaka
Ada yang suka juga ada yang benci
Biar peluru menembus kulitku
Suatu yang pasti
kekal abadi
Akan ku taati Maharani

 Mereka kata kau sama
Tiada apa yang berbeza
Aku tau kau tak serupa
Tak silau lihat harta

Lan &the typewriter-Kelibat si Penyair

Di atas Kaca,
Terpancar Satu cahaya,
Berlari Ku Pergi,
Untuk Tahu apa Di sana,
Suara yang Merdu,
Memanggil-manggil namaku,
Wangian Terhidu,
Menusuk Ke dalam Tubuhku,
aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,
Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.
Di bawah langit,
Malam aku hanya sendiri,
Ku renung awan,
Airmataku berlinangan,
Tersentuh Hatiku,
Bilaku mendakap kamu,
Penyuluh Gelapku,
Jalan yang aku tuju,
aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,
Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.
Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.(2x)
aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,
aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,


 cukup la kot 6 lirik lagu 2..t lenkli aku post lirik lagu je k hehe..aku mang suke dgr lagu2 indie..nk2 plak lagu dr butterfingers hohoho..lagu dia best2 lak 2..suke sgt..=)


No comments: