WOW!!

try la click =)

Saturday, November 14, 2009

kasuma

waaaa boring2..xtao nk wt pe ptg2 ni..nk tdo xngantOk plak..nk msj my chup,tkt ggu dia plak..so aku rjn2kn la  menaip pape yg bley d taip hehe..ai ni ai sabtu..pg td asrama blok mane ntah de anjurkan karnival sukan asrama ( KASUMA)..yg menariknya sume game yg dp'tndingkan ialah game tradisional..atra gamenye ialah baling tin,music chair,mancing,karom,batu serembam n ape ntah ag..lupe plak..pas2 de jgk p'tndingn blok tercantik..huhu blok aku xpat pom blok tercntik 2..tp xpe..aku wakil dr blok o2 men batu serembam taO hehe..menang haha..aku da lame giler xmen,tp mang excited giler la nk men batu seremban 2..my chup plak mancing..ntah dpt ke x..aku xsmpt nk berbual ngan dia ag pom..


kak paan ngah fokus hehe


yey2 dpt hamper hehe..tahniah kpd diriku sndiri kuang3 hehe..

pas abes bagi2 hadiah,kitorg sume dpt mknn free..suke2!!hehe..best mknn free ni =)



No comments: