WOW!!

try la click =)

Wednesday, January 6, 2010

bibit2 kemalasan mula timbul..

ai ni da genap 3 hari da aku berada d ipgm ktho ku yg tercinta ni..Alhamdulillah,aku pat meneruskan pengajianku ag n opsyen aku xpindah JB pom hehe..bile pat taO xpndh,xde la ase xcited sgt pom,bese2 jer..nape erkkk??tp,syukur la kan xpndh..klu aku pndah tentu t my chup asek sakit jer..sakit rindu jer hehe..

aku blk kampus ai2 3 ai bln,bas kul7 petang..smpai bp kul 6 pagi..perrghhhh..11 jam jgk la duk lam bas..n 1 mlm jgk aku  membazirkan umorku yg da masokkk 20 thn ni dengan sia2 tnpa melakukan pape..rugi tol..mcm2 ley wt tuh...sakit gler pggg aku nih..pesal ntah..besenye sakit bese2 jer,xde la cam ai2..aku tdo jap je plak 2..start dr kul 1 lebey smpai la smpai bp,aku xtdo pom n xsndar kt krusi pom..korg bygkn cmne tuh!!!smpai2 kampus lak,kul8 de pndftarn pastu kna dgr tklimat plak..huhu..pnt gler dowh ai2..kang ni pom pnat ai2 cam xhilang je ag (over plak hehe)..haaa...mase odw blk cni,de xcident kt trengganu..ngeri tol aku..aku smpat tgk polis angkat mayat yg dtutup ngan plastik itam..innalillah...

bibit2 kemalasan mula timbul?pe yg aku cube nk smpaikn ni sbnrnye?aku pom xpasti kuang3..br 3 ai kt kmpus,aku da trase mls je nk g kelas yg subjeknye xmenarik bagiku huhu..mula la ngantok la ape la..tp,pj best je w/pom seram je aku dgr sal pe yg bkl kitorg bljr t..cam ssh jer huhu..de kaitan ngan bio la fizik la kimia la..kantoi la aku cmni..da la aku xpndai lbh2 ag fizik ngan kinia..aisyhhh..camane tuh??
suke xsuke ke,aku g jgk kelas..klu lect soh wt pape,wt je ngan hati terbuka..bgs tol aku ni kan?hehe

so,wan habsah:
ko kna la tanamkan ase minat ko nk g kelas(poyo gler)gugurkn bibit2 kemalasan mu tuh..jgn mls sgt(mls bese2 suda hehe)..

No comments: